iTAXIMETAR - EVIDENCIJA I ANALITIKA

TAXI

POSLOVANJA

VREME
VOŽNJE
PAZARI
GORIVO
SERVISI

NAJČEŠĆA PITANJA

1. Kako da postanem korisnik aplikacije?

Korisnik postajete jednostavnom registracijom na web adresi http://www.itaxi.rs/itaximetar. Za registraciju vam je potrebna važeća E-mail adresa.


2. Šta podrazumena termin količina/100 km za dodatno gorivo?

Prilikom vožnje na TNG ili CNG pojedina vozila istovremeno troše i benzin kao dodatno gorivo. Kod nekih vozila je to zanemarljivo, ali kod nekih vozila to dostiže i potrošnju od par litara. Radi preciznog proračuna ukupnih troškova koji se odnose na gorivo potrebno je uneti tu količinu koja se odnosi samo na benzin potrošen u vožnji na TNG ili CNG, a ne količinu koja se troši u slučaju kada se vozi samo na benzin


3. Kako da ispravim pogrešno unete podatke o vozilu i potrošnji?

Prilikom prvog logovanja potrebno je uneti određene podatke (naziv vozila, kilometrazu, podatke o vrsti, potrošnji i ceni vozila kako bi aplikacija mogla da proračunava statističke podatke.

Posle uspešnog unosa ovih podataka obavezno iz glavnog menija odabrati sekciju "PODEŠAVANJA" i proveriti unete podatke i po potrebi izvršiti korekciju. Posle unosa prvog servisa ili sipanja goriva ova korekcija više nije moguća.


4. Kako da na mobilnom telefonu napravim prečicu do aplikacije?

Nakon pristupa aplikacij na web adresi http://www.itaxi.rs/itaximetar u gornjem desnom uglu imate dugme u vidu tri tačkice poređane jedna ispod druge. Klikom na njih otvara vam se meni sa opcijama. Vi treba da odaberete opciju "Add to Home screen", i zatim po želji možete dodeliti naziv prečici koja će se nakon toga pojaviti na prvom ekranu telefona na kojem bude mesta za istu.


5. Šta podrazumeva termin efektivno radno vreme i kako se meri?

Efektivno radno vreme podrazumeva vreme koje provedete kao "aktivni" u mreži. Ono se meri tako što kada startujete novu smenu automatski se startuje i štoperica. Kada pravite prekid u radu (deaktivirate se iz mreže), pritiskom na dugme "PAUZIRAJ SMENU", koje se nalazi na kraju ekrana aktivne smene, zaustavljate štopericu. Prilikom nastavka rada, to jest ponovne aktivacije, pritiskom na dugme "ODPAUZIRAJ SMENU", reaktivirate štopericu i ona nastavlja sa merenjem vremena.


6. Kako se menja pogrešno unet iznos vožnje?

Za svaku unetu vožnju možete naknadno ispraviti iznos tako što unesete novu vrednost i zatim kliknete na dugme "UPDATE" koje se nalazi sa desne strane polja za iznos vožnje.

Za brisanje unete vožnje potrebno je uneti iznos "0" i zatim kliknuti na dugme "UPDATE".


7. Kako se zaključuje smena?

Zaključivanje smene se vrši odabirom opcije "ZAKLJUČI SMENU", koja se nalazi na počenom meniju. Nakon toga potrebno je uneti kilometražu koju ste ostvarili za taj dan i zatim kliknuti na dugme "ZAKLJUČI SMENU".


8. Čemu služi polje "Korekcija" u sekciji "Troškovi goriva"?

Ako kao osnovno gorivo koristite CNG ili TNG, postoji mogućnost da ostanete bez tog goriva pa ste prinuđeni da određeni put pređete na dodatnom gorivu (benzinu). Tu kilometražu, koju pređete na dodatnom gorivu (benzinu), unosite u polje "Korekcija" prilikom prve naredne evidencije sipanja goriva kako bi proračun potrošnje bio što precizniji.

Ovu korekciju je potrebno uneti i prilikom prve evidencije sipanja dodatnog goriva (benzina).


9. Čemu služi dugme "RESET"?

Mnogi korisnici odmah nakon registracije žele da isprobaju funkcionalnost iste. Tom prilikom unose proizvoljne podatke koji kasnije utiču na verodostojnost proračuna. Dugme "RESET" omogućava brisanje svih unetih podataka o vožnjama, smenama, gorivu i servisima, kao i unete podatke o vozilu, vrsti goriva i potrošnji.

Na taj način Vaš nalog se dovodi na početno stanje i daljnjim unosom relevantnih podataka omogućavate tačne analitičke proračune i izveštaje o vašem poslovanju.

logoTAXI

innovative taxi solutions

© Copyright by WDP 2020